Vel komandiruotė...

Irmina Irmina 1876
2006-03-09 12:09 Irmina 2011-09-11 04-01

mazylis2000 rašė: Dekoju uz nuomone. Klausiau todel, kad kiek zinau europarlamentarai neparveza jokiu cekiu uz nakvine, gyvena kur nori, dar susitaupo, o jiems viskas yra apmokama auksciausiu tarifu.

Žinai, kad yra lygių ir lygesnių smile Nakvynės išlaidoms privalo būti pateisinami dokumentai. Įmonės moka pelno mokestį, todėl leidžiami atskaitymai yra labai griežtai kontroliuojami, o europarlamentarams tokių problemų nekyla smile
L
Loreta13 30842
2006-03-12 13:16 Loreta13 2011-09-11 04-01
Pateikiu kai kurias ištraukas:

www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=2325...

2.5. Komandiruočių į užsienį kompensacijomis laikomi Komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš pajamų tvarkoje, patvirtintoje šiuo nutarimu, komandiruotėms į užsienį nustatyto dydžio dienpinigiai, kurių bendra suma per mėnesį neviršija 50 procentų darbuotojui nustatyto darbo užmokesčio tuo atveju, kai darbuotojui nustatytas darbo užmokestis neviršija minimaliosios mėnesinės algos, padaugintos iš koeficiento 1,3

www.sodra.lt/lt.php/informacija_draudejams/...
Nuo 2004 m. sausio 1 d. komandiruočių į užsienį kompensacijomis laikomi Komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš pajamų tvarkoje ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1995 m. balandžio 28 d. nutarime Nr. 613 nustatyto dydžio dienpinigiai, kurių suma per mėnesį neviršija 50 procentų darbuotojo mėnesinės algos ar valandinio tarifinio atlygio už faktiškai dirbtą laiką tuo atveju, kai darbuotojo mėnesinė alga ar valandinis tarifinis atlygis už faktiškai dirbtą laiką neviršija minimaliosios mėnesinės algos arba minimaliojo valandinio atlygio, padauginto iš koeficiento 1,3. Tai reiškia, kad šis ribojimas taikomas tik tuo atveju, kai darbuotojo mėnesinė alga ar valandinis tarifinis atlygis už faktiškai dirbtą laiką neviršija minimaliosios mėnesinės algos arba minimaliojo valandinio atlygio, padauginto iš koeficiento 1,3. Jei atlyginimas didesnis už paminėtą normą, aptariamas ribojimas netaikomas.

Klausimas
Kaip jums atrodo, kas yra "NUSTATYTAS darbo užmokestis" smile
Ar tai darbo sutartyje nurodytas atlyginimas smile
Ar tai žmogui realiai apskaičiuotas atlyginimas, įvertinant priemoką už naktinį darbą, viršvalandžius, darbą švenčių dienomis. smile
Ir ar čia Sodra turi omenyje, kad tai yra "viskas viename" smile

Kitas klausimas
Ar turi būti patvirtintas bazinis atlyginimas jau su tuo koeficientu 1,3 +1 Lt, kad mokėt normalius dienpinigius, ar tai galėtų būti pliusuojami ir kiti atlyginimo priedai-už darbą naktį, viršvalandžius, premijos, ir t.t. smile
Jurma Jurma 175
2006-03-12 13:34 Jurma
na kiek teko dometis tai darbo sutartyje turi buti irasytas darbo uzmokestis ne mazesnis kaip 1,3 + 1 Lt.
L
lorita 2757
2006-03-12 15:02 lorita
Pritariu Jurmai. Kad dienpinigiai būti neapmokestinami, DS turi būti DU MMA *koefic. 1.3 + 1 Lt. DS turi būti numatyta konkreti priedų suma, tuomet skaitoma, jog tai mėnesinis darbo užmokestis, priešingu atveju- ne.
Loreta13, šitas dalykas man užsifiksavo, tik nepamenu, kur skaičiau, gal netgi Tax-e. Žinoma, galiu ir klysti.
L
Loreta13 30842
2006-03-12 15:25 Loreta13 2011-09-11 04-01
Na jei "pažodžiui" traktuoti
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=2325...
tai taip ir yra.
Bet sodros išaiškinimas liberalesnis - darbuotojo mėnesinė alga ar valandinis tarifinis atlygis už faktiškai dirbtą laiką
Čia įsivaizduoju įkalkuliuotas ir priemokas už viršvalandinį darbą, darbą naktį ir t.t.
Gal yra kas išties su tuo susidūrę smile tikrintojai...ir panašiai smile

Na mano vairuotojai gauna tuos 720 Lt...
Bet yra kita įmonė , kur vadas "pagudravo":
Įsakyme parašyta, kad gauna 551 Lt, vėliau, pagal suminę darbo laiko apskaitą priskaičiuoja už darbą naktį, laisvadieniais ir pan. ir pas juos gaunasi tas priskaičiuotas taip pat 550*1,30 +1 Lt. ir sėkmingai skaičiuoja komandiruotes.
Kiek suprantu, sodrai tai tinka. O kaip traktuoja tai VMI smile

Prašau - atsakykite žinantys, teoriniai pasvarstymai šiai minutei neaktualūs smile
E
ErnestaR 449
2006-03-14 08:03 ErnestaR
Noriu pasakyti, kad Įspūdingas leidinukas - Komandiruočių sąnaudos, dienpinigių apmokestinimas yra nurodytis dienpinigiu normos yra senos, jos keitesi 2002 Žin., Nr.58-2374 kaip suprasti?O gal as ten ko nesupratau? smile
S
sandra9 345
2006-03-14 10:56 sandra9
Labas,
Jei darbuotojas vyksta i komandiruote, tarkim i Sveicarija,kokie turi buti irodymai,kad butent ten jis buvo ir, kad dienpinigiai skaiciuojami butent pagal tos salies normas?
Sorry,jei kam pasirodys kvailas klausimas,nes su tuo as dar nesusiduriau smile
D
dirbancioji 108
2006-03-14 11:11 dirbancioji
Pvz, kelionės bilietai, viešbučio sąskaita...
S
sandra9 345
2006-03-14 11:19 sandra9
Aciu, bet jei vazuoja savo transportu ir, sakykim, nemiegos viesbutyje? smile
D
dirbancioji 108
2006-03-14 11:22 dirbancioji
Kurui iki Šviecarijos neužteks Lietuvoje pirktų degalų. Taip pat gali būtų atsivežamų prekių faktūros. Vizos kopijos, jei važiuoja ten, kur reikia vizos. Kvietimas iš užsienio valstybės atvykti. Ir pan.
S
sandra9 345
2006-03-14 11:23 sandra9
dar karta aciu smile
F
fantute 1373
2006-03-14 12:14 fantute
sveiki mielieji sakykite prasom ka daryti tokiu atveju: direktorius isvyko i Minska. Jis dar turi imones vardu atsiskaitomaja kortele, kuria komandiruotes metu ja naudojosi. Is tos korteles maistui isleido 139,33Lt. Dienpionigiai uz 3 dienas priskaiciuoti 180 Lt. tai ar as jam dienpinigius turesiu ismoketi tokius: 180-139,33=40,67? smile ir dar ar reikia rasyti isakyma paciam direktoriui jei jis isvyksta i komandiruote? smile
D
dirbancioji 108
2006-03-14 12:20 dirbancioji
Dienpinigiai tai ne maistas. Išmokėk atskirai dienpinigius. Dėl maisto - jei nėra sąskaitos tegu vadovas patvirtina kad iškleido tuos pinigus maistui, o tu trauki tai į sąnaudas.
F
fantute 1373
2006-03-14 12:29 fantute
saskaitos uz ta maista yra, viskas man dabar aisku traukiu i sanaudas o dienpinigius ismoku smile beje tai ar reikia rasyti isakyma jei pats direktorius vaziuoja i komandiruote?
Sfera Sfera 1386
2006-03-14 12:31 Sfera
Reikia,nežiūrint į tai,kad važiuoja pats direktorius!
E
ErnestaR 449
2006-03-14 12:32 ErnestaR
Reikia isakymo! smile
artas71 artas71 12028
2006-03-14 12:33 artas71 2011-09-11 04-01

dirbancioji rašė: Dienpinigiai tai ne maistas. Išmokėk atskirai dienpinigius. Dėl maisto - jei nėra sąskaitos tegu vadovas patvirtina kad iškleido tuos pinigus maistui, o tu trauki tai į sąnaudas.


Argi galima be sąskaitos traukti komandiruočių išlaidas? Galima tiok dienpinigius. Nutarimas Nr.99. Tas pats dokas skelbia, kad su dokais į komandiruočių išlaidas traukti "galima tik lengvus pusryčius viešbučio terasoje", o nei pietų, net kokio hamburgerio stoties priegose - negalima. PMĮ komentare apie komandiruočių išlaidas parašyta - "maitinkites iš dienpinigių". Ir nutarime Nr. 339 apie pajamas natūra pasakyta "kad kiekvienas valgo iš savo DU - sumokėjai GPM, sodrą, garantinį -gali valgyti ramiai".
D
dirbancioji 108
2006-03-14 12:36 dirbancioji
O jei pietauja su klientais? Lietuvoje tai butų reprezentacinės...
F
Foras 110
2006-03-14 12:39 Foras
Na as tai isskaiciuociau tas maisto islaidas is dienpinigiu
Jei neturi dokumentu patvirtinanciu, kad pinigus isleido maistui ir dar gaus visus dienpinigius , yra rizika, kad ta maista gali apmokestinti GPM
nerijus nerijus 2474
2006-03-14 12:42 nerijus
O kur pasakyta, kad turi teisę atskaičiuoti iš dienpinigių?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui